100% garance

Vrátíme vám peníze v případě nespokojenosti či jakéhokoli pochybení v kvalitě produktů.

Poměr cena/výkon

Poskytujeme produkty s vysokým obsahem
živin, za velmi přijatelné ceny.

Bezpečnost nákupu

Naše stránky jsou kompletně zabezpečeny. Nejenom platba, ale veškeré údaje jsou v bezpečí

Odoo CMS - velký obrázek

Revma je nepříjemná choroba. Projevuje se zejména na rukou, nohou, či na zápěstí. Je to jedna z nejrozšířenějších lidových nemocí, přičemž se jedná o zánětlivé onemocnění kloubů, svalů, šlach, které může kromě nich zasáhnout i vnitřní orgány - játra, ledviny i srdce. V současnosti známe kolem 100 různých druhů revma, které se rozdělují do několika skupin.
Revma je chronický bolestivý zánět kloubů. Projevuje se především na prstech rukou, nohou či na zápěstí. Revma je obecný pojem pro různá onemocnění, která postihují pohybový aparát: klouby, svaly, šlachy a měkké tkáně. Dokonce mohou být postiženy i vnitřní orgány. Společným jmenovatelem revmatických chorob je zánět kloubu, bolest kloubů, otoky a následná ranní ztuhlost. Revma je systémové onemocnění, takže kromě kloubů mohou být postiženy i nervy, cévy a cévní systém, srdce, plíce, ledviny či oči.

„Větší množství vitamínu E prokázaly efekt zmírňující zánět a bolesti. Protože se tato množství dají jen těžko dosáhnout přirozeným příjmem potravin, je příjem vitaminu E jako suplementu oprávněný. Mnozí revmatici mají také nedostatek jiných vitamínů (D, B6, kyselina pantotenová), minerálních látek (magnézium, kalcium, fosfor), jakož i stopových prvků (zinek a selen). Příjem vhodných multivitaminových preparátů je proto nejlepším řešením. Takzvané omega-3-mastné kyseliny se nacházejí zejména v rybách, ale také v některých rostlinných olejích. Pro docílení vyššího příjmu omega-3-mastných kyselin, je možné také podávat kapsle s rybím olejem v dávkách 3-6 g denně.
Dodržováním uvedených stravovacích návyků však nemůžete očekávat přímé ovlivnění procesu onemocnění. Zlepšení obtíží a symptomů bylo při změně stravování vědecky zkoumány a potvrzeny.“

Doporučuje MUDr. Kamil Dvořák:  Vitamin F, Omega 3, Vitamin C, Glukosamin sulfát, chondroitin sulfát, MSM, Hořčík, Vápník, vitamin E

Vitaminy A&D 10000/400 IU
259  Kč 259.0 CZK