Vitamín A&D (10000/400 IU), 100 tablet Maximalizovat

Vitamín A&D (10000/400 IU), 100 tablet

Výživový doplněk

Více informací

20150322

Dostupnost: Skladem

259 Kč

Vitamín A přispívá:

  • přispívá k normálnímu metabolismu železa
  • přispívá k zachování zdravých sliznic
  • přispívá k udržení zdravé pokožky
  • přispívá k udržení dobrého zraku
  • přispívá ke správnému fungování imunitního systému
  • hraje roli v procesu specializace buněk


Ústní užívaní vitamínu A se nedoporučuje brát u těhotných žen, místo toho je lepší brát tento vitamín ve formě betakarotenu.

Vitamín D přispívá:

  • přispívá ke správnému vstřebávání / využití vápníku a fosforu
  • přispívá k normální hladině vápníku v krvi
  • přispívá k udržení zdravých kostí
  • přispívá k udržení správného fungování svalů

 

Výživové hodnoty:                      v 1 tabletě % DDD*
 Vitamín A (Retinol)                       10.000 IU   375%

Vitamín D (Cholecalciferol)         400 IU    200%

%DDD - procenta vzhledem k doporučené denní dávce určení zákonem

Dále obsahuje: plnidlo: mikrokrystalická celulóza, stabilizátor: kyselina stearová (rostlinného původu), stearan hořečnatý křemičitý (E551), plnidlo: mikrokrystalická celulóza (E460), stabilizátor: kyselina stearová (rostlinného původu).

Dávkovanie: Užívejte 1 kapsli denně s jídlem.

Skladování: Uchovávejte na suchém, chladném a tmavém místě, mimo dosah dětí!

Upozornění: Užívejte vždy s jídlem nebo po jídle. Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Výživový doplněk se nesmí používat jako náhrada pestré stravy. Nevhodné pro děti, těhotné a kojící ženy. Kdo je pod dohledem lékaře nebo potřebuje lékařskou péči, měl by užívání tohoto produktu konzultovat se svým lékařem. 

Vyhlášení: Tento produkt obsahuje deriváty z ryb. Neobsahuje žádný z hlavních potravinových alergenů: mléko, vejce, ořechy, pšenici a ani arašídy.

Minimální trvanlivost do: měsíc a rok uveden na etiketě

Hmotnost: 70 g

Citace z knihy: Adelle Davis: Čo Vám chýba, aby ste boli fit; Ekokonzult 2013

,,Podávaním 3 000 000 jednotiek vitamínu A spolu s 1g vitamínu C denne po dobu 3 až 6 mesiacov v 218 prípadov neoperovateľnej rakoviny, sa táto zmenšila a prestala sa šíriť." Více na str. 144

"Pri jeho nedostatku sa oči rýchle unavia, sú citlivé voči svetlu, oslneniu, zle vidia v noci a sú náchylné k očným chorobám, infekciám: jačmeňu, katarom spojiviek, rohoviek, ap. Ak príjme niekto v strave menej než 5 000 jed. vitamínu A denne, trpí na zápaly spojiviek a niekedy degeneruje aj očný nerv." Více na str. 144

,,Vitamín D napomáha vstrebávaniu vápnika, jeho uchovaniu a využitiu. Pomáha ukľudňovať nervy, dopomáha k zdravému spánku a znižuje citlivosť na bolesť. V potravinách je ho málo. Denná dávka by bola napr. krytá konzumáciou cca 200 vajec. Prakticky jediným bohatým zdrojom vitamínu D je rybí tuk." Více na str. 161

"Slnením vzniká v mastnote na koži vitamín D, ale len vtedy, keď vzduch nie je príliš vlhký, a keď sme sa ani pred ani po opaľovaní neumývali a tým nezmyli kožnú mastnotu, v ktorej sa tvorí slnením vitamín D, ktorý sa postupne cez kožu do organizmu vstrebe. Táto mastnota sa dokonca ľahko zmyje i studenou vodou. Preto nemá význam sa slniť alebo užívať horské slnko, keď sa vzápätí na to ihneď umývame. V niektorých lekárskych učebniciach je ešte nesprávne napísané, že vitamín D sa tvorí v koži a nie na koži ultrafialovými paprskami. Tvorí sa na koži jedine letným slnkom, ale rýchle sa zmyje i studenou vodou. Jediným spoľahlivým zdrojom je rybí tuk." Více na str. 161

,,Prejavy nedostatku:  Z nedostatku vitamínu D krehnú kosti, ľahko sa lámu a pacienti mávajú v nich často bolesti, ktoré mylne pripisujú reumatizmu." Více na str. 161

"Nedostatok vitamínu spôsobuje nedostatok vápnika v kostiach. Môže tiež dôjsť k svalovým kŕčom. Mierny nedostatok vitamínu D spôsobuje u ľudí nasledujúce zmeny majú nepravidelné zuby, krivé zuby, zajačie zuby, vpadnuté oči a tucty iných abnormalít. Vitamín D môže byť vstrebávaný do krvi len za prítomnosti tuku." Více na str. 161

"Optimálna dávka vitamínu D je podľa výskumu pre dospelých asi medzi 2000 až 5 000 jed. denne." Více na str. 161

"Pilulky vitamínu D dokáže organizmus vstrebať až po 12. roku života. Rybí tuk má byť v chladničke, má sa dávať len po jedle a spolu s vitamínom E. Najlepšie s mliekom. Do veku 1 roka stačí užívať ½ čajovej lyžičky rybieho tuku = 1000 jednotiek do 8 rokov elú čajovú lyžičku, do dospelosti 2 čajové lyžičky." Více na str. 162

"5000 jed. hlavne vtedy, keď mu chýbajú ultrafialové lúče alebo keď ide o ženu tehotnú, dojčiacu alebo v prechode. Návaly tepla, nočné potenie, kŕče v nohách, dráždivosť, nervozita, duševné depresie sú mylne považované za známky prechodu. V skutočnosti sú dôsledkom nedostatku vitamínu D a vápnika, ktorých potreba je v období prechodu zvýšená. Vitamín D pomáha aj proti zubnému kazu, taktiež má podstatnú úlohu pri predchádzaní paradentóze." Více na str. 162