Nespavost

Citace:DAVIS, Adelle. Čo vám chýba, aby ste boli fit.
1979. vyd. Bratislava: Eko-konzult, 2013, s. 192. ISBN 978-80-8079-188-9

 

„Je běžnou příčinou únavy. Pacient s nespavostí by měl pravděpodobně sníst 2 g vápniku. Půl hodiny před spaním často pomáhá vzít si teplé mléko s 10 mg vitaminu B6, 100 mg kyseliny pantotenove, 250 mg hořčíku a 500 mg vápníku. Vápnik a hořčík stejně pomáhá i předcházení nebo odstranění křečí v nohách, prstech u nohou a chodidlech, které často budí ze spánku. Více info str. 103

 

Vitaminy a minerály by měli být užívány v tom poměru, aby bylo všech 40 důležitých výživných látek pro tělo doplněno. Taktéž Dr. Gábor Lenkei ve své knize "Cenzurované zdraví", píše o důležitosti vyváženého poměru vitaminů a minerálů. Zde je citace z jeho knihy:

 

"Doporučená základní FORMULA

 

Vitamin A – 5000-10000 UI
Vitamin D – 400 UI
Vitamin E – 400-800 UI

Vitamin C – 500-1000 mg
Vitamin B1 – 300-500 mg
Vitamin B2 – 50 mg
Vitamin B3 – 50 mg
Vitamin B5 – 50 mg
Vitamin B6 – 50 mg
Cholin 50 mg
Inositol – 50 mg
PABA – 50 mg
B 12 – 50 mcg
Biotin – 50 mcg
Kyselina listová – 100 mcg
Vápnik 500 mg - + Kal-Mag drink
Magnesium – 250 mg + Kal-Mag drink                                                                                  
Železo – 18 mg
Zinek – 15 mg
Mangan – 4 mg
Měď – 2 mg
Jód – 225 mcg
+60-70  typů stopových minerálu

Další doplňky by mohli být nutné:

Pro kuřáky: více vitaminu C a vitaminu E
Pro ty co piji alkohol: více vitaminu B1"

 

 Citace s knihy: Censored Health, Dr. Gábor Lenkei, str. 236-237

 

 

 

Počet produktů: 15

  • Grid
  • List