Bolest hlavy

Citace:DAVIS, Adelle. Čo vám chýba, aby ste boli fit.
1979. vyd. Bratislava: Eko-konzult, 2013, s. 192. ISBN 978-80-8079-188-9

"Bolest hlavy"

 

„Určitě pacient s bolestí hlavy nemá náladu ani na práci, ani na zábavu a ani na sex. Bolesti hlavy (i trvalé) můžou vzniknout při nedostatku některé z těchto živin:

Vitamin B6, B1, B12

Kyselina pantotenova,

železo,

vápnik,

vitamin D,

 Jinou častou příčinou je nízka hladina krevního cukru a čím nižší hladina, tím víc bolí hlava. Především se vyskytuje po probuzení hlavně tehdy, pokud byla slabá večeře. Trvalou úlevu přinese vzít si před spaním jídlo s vysokým obsahem bílkovín bez jakýchkoli sladkostí a chuťovek. Z toho taky vyplývá, že v těchto případech pomáhá chlorid draselný (draslík), víc než acylpyrin. Více info. str. 47-48


Vitaminy a minerály by měli být užívány v tom poměru, aby bylo všech 40 důležitých výživných látek pro tělo doplněno. Taktéž Dr. Gábor Lenkei ve své knize "Cenzurované zdraví", píše o důležitosti vyváženého poměru vitaminů a minerálů. Zde je citace z jeho knihy:

 

"Doporučená základní FORMULA

 

Vitamin A – 5000-10000 UI
Vitamin D – 400 UI
Vitamin E – 400-800 UI
Vitamin C – 500-1000 mg
Vitamin B1 – 300-500 mg
Vitamin B2 – 50 mg
Vitamin B3 – 50 mg
Vitamin B5 – 50 mg
Vitamin B6 – 50 mg
Cholin 50 mg
Inositol – 50 mg
PABA – 50 mg
B 12 – 50 mcg
Biotin – 50 mcg
Kyselina listová – 100 mcg
Vápnik 500 mg - + Kal-Mag drink
Magnesium – 250 mg + Kal-Mag drink                                                                                  
Železo – 18 mg
Zinek – 15 mg
Mangan – 4 mg
Měď – 2 mg
Jód – 225 mcg
+60-70  typů stopových minerálu

Další doplňky by mohli být nutné:

Pro kuřáky: více vitaminu C a vitaminu E
Pro ty co piji alkohol: více vitaminu B1"

 

 Citace s knihy: Censored Health, Dr. Gábor Lenkei, str. 236-237

 

 

Počet produktů: 17

  • Grid
  • List